UNIJA MOTOCIKLISTA SRBIJE - FORUM
Avgust 22, 2014, 04:41:55 pm *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.
Da niste izgubili svoj aktivacioni e-mail?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti: ZAHTEV DA SE OMOGUĆI PERIODIČNA REGISTRACIJA MOTOCIKALA  Klikni >> OVDE <<
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  

UMS na FaceBook Mass Company

Stranice: [1] 2 3 4   Idi dole
  Štampaj  
Autor Tema: REGISTRACIJA MOTORA do 50 ccm - problemi i predlozi  (Pročitano 16530 puta)
Dovla
Učesnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15


« poslato: Februar 20, 2011, 08:00:58 pm »

Pozdrav,

kao pojedinca i vozača skutera, zanima me da li postoji mogućnost da se u novi zahtev ubaci i naša kategorija, do 50 cm3. Sa ovim novim dažbinama, mi smo teško pogođeni. Kategorija koja do sada nije imala redovnu registraciju, sada za prvu registraciju, mora platiti 6581.00 dinara + provizija banke ili poste za svaku uplatnicu + tehnički pregled. (Info sa sajta www.registracija-vozila.rs)

Da ne pominjem one stare Tomose koji se još voze. Njima će jedna, eventualno dve registracije, prevazići vrednost "vozila".

Bez zalaženja u analize zbog čega je urađeno to što je urađeno, zadržaću se na pitanju, da li UMS može i nas obuhvatiti?
« Poslednja izmena: Februar 23, 2011, 04:18:59 pm Admin UMS » Sačuvana
motoklasik
Predsednik Unije
Predlagač
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1802



« Odgovor #1 poslato: Februar 20, 2011, 09:13:53 pm »


Treba samo razjasniti stvari.

Da li skuteri do 50 ccm placaju porez na upotrebu vozila. Ako placaju, koliko iznosi?
U najgorem (hipotetickom) slucaju ako placaju kao i motocikli do 125 ccm, to iznosi od 224 din. do 1.120 din. u zavisnosti od starosti vozila.

Nas zahtev glasi da se za sve kategorije motora prepolovi iznos poreza na upotrebu vozila.

Mada, cak i da to bude usvojeno, nece znacajno smanjiti ukupnu sumu za registraciju skutera do 50 ccm.
Procentualno veliku stavku tu cine tablica i saobracajna dozvola (oko 2.000) koje se placa samo prvi put pa ce kasnije registracije biti za toliko manje. A ne treba zanemariti i taksu od 1.400 din. samo za pristup salteru.

Samo te tri stvari, na koje je gotovo nemoguce uticati iznose vise od pola cifre koja je navedena u gornjem postu za registraciju skutera.
Sačuvana

UNIJA MOTOCIKLISTA SRBIJE
Dovla
Učesnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15


« Odgovor #2 poslato: Februar 20, 2011, 10:39:44 pm »

Nas zahtev glasi da se za sve kategorije motora prepolovi iznos poreza na upotrebu vozila.

Kao što sam već naveo, ovde sam došao sam. Nisam čan ni jednog kluba, ni jedne asocijacijacije i tek sad polako uviđam koliko je to izdeljeno i koliko vas postoji.

Elem, siguran sam da bi se svi koji voze mašinice do 50 kubika složili sa varijantom kada bih napisao da bi naš zahtev bio da se bar prepolovi iznos svih dažbina (osim osiguranja).

Naša davanja su ista kao i za 125 cm3 osim osiguranja. Mi do juče nismo imali ništa od toga, danas imamo. Vama jeste porez smanjen ali je nama uvedeno plaćanje po više osnova a krajnji korisnik je isti. Stoga, smatram da nije korektno reći u odgovoru na moje pitanje, da se borite samo za smanjenje poreza.

Sa druge strane, pokušavam da sagledam i vašu situaciju nakon ovog mog pitanja. Grešim li ako kažem da je došlo kao kamen oko vrata?

Država nas više ne smatra za bicikliste (sa motorom) a vi?

Sorry ako su moje reči oštre jer nisam dobar pregovarač ali me nepravda boli.
Sačuvana
PIT
Bivši član
Predlagač
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 406


« Odgovor #3 poslato: Februar 20, 2011, 10:52:28 pm »

Nas zahtev glasi da se za sve kategorije motora prepolovi iznos poreza na upotrebu vozila.

Kao što sam već naveo, ovde sam došao sam. Nisam čan ni jednog kluba, ni jedne asocijacijacije i tek sad polako uviđam koliko je to izdeljeno i koliko vas postoji.

Elem, siguran sam da bi se svi koji voze mašinice do 50 kubika složili sa varijantom kada bih napisao da bi naš zahtev bio da se bar prepolovi iznos svih dažbina (osim osiguranja).

Naša davanja su ista kao i za 125 cm3 osim osiguranja. Mi do juče nismo imali ništa od toga, danas imamo. Vama jeste porez smanjen ali je nama uvedeno plaćanje po više osnova a krajnji korisnik je isti. Stoga, smatram da nije korektno reći u odgovoru na moje pitanje, da se borite samo za smanjenje poreza.

Sa druge strane, pokušavam da sagledam i vašu situaciju nakon ovog mog pitanja. Grešim li ako kažem da je došlo kao kamen oko vrata?

Država nas više ne smatra za bicikliste (sa motorom) a vi?

Sorry ako su moje reči oštre jer nisam dobar pregovarač ali me nepravda boli.



               Vidi Dovla ti si potpuno anonimno dosaO na ovaj forum ...i da bi te neko iole ozbiljno uzimao u obzir morao bi da se predstavis u ponoj formi...ko si sta si adresa sve po redu.Ovako ....niko te nece ozbiljno uzimati.Ovde se ljudi uglavnom znaju licno i stoje iza onog sta kazu.Bar u ovoj temi.
               
Sačuvana

TDM 900
Crven Ban
Član UMS
Predlagač
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 3160



« Odgovor #4 poslato: Februar 20, 2011, 11:27:31 pm »

Mislim da si dobio vrlo dobar odgovor da ce se UMS boriti da se svima skine taksa na luksuz, kako je svi nazivamo.
Normalno boricemo se i za jos stvari koje tiste sve motoriste a tu spada i kategorija do 50ccm. (Kao sto je osiguranje, kvartalna registracija, klizavost belih linija itd).
Verovatno nisi dobro procitao ili nisi jos dovoljno upoznat sa svim temama na forumu, ali ovde se niko ne deklarise da ce samo akcije o porezu da budu aktuelne. Ima tu na forumu mnogo vise tema, ako imas vremena, pogledaj malo u topiku Akcije UMS.
Koliko nas ima i kako smo podeljeni, to u opste nije tema, jer nadam se da cemo se svi boriti za bolje uslove motorista u zemlji Srbiji, gde smo diskriminisani na svakom koraku.
Nemam nista protiv da pitas za sve nejasnoce koje se pojavljuju u nasim odgvorima.
Sačuvana

dekiVR
Član UMS
Realizator
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 280



« Odgovor #5 poslato: Februar 21, 2011, 12:07:53 am »

Dovla

Citam sad ovo sto si napisao i malo je sve konfuzno, ne razumem te bas najbolje sta si zapravo hteo da pitas ili predlozis  Huh? Ovi ljudi iz UMS se, uz nasu podrsku, bore za sve motocikliste, "i velike" i "male" i za svaki dinar sto uspeju da nam skinu sa uplatnica za registraciju treba da im budemo zahvalni. E sad, ja razumem da bi ti sad najradije da za motore do 50 ccm nema registracije kao sto je bilo dosad, veruj mi da bi i ja to zeleo ne samo za vas nego i za mene iako vozim motor od 450 ccm, i ja bi da ne moram da placam, ali mora, drzava trazi. A moj ti je savet, kad vec moras da placas registraciju, bar sebi kupi neki jaci motor pa se bar vozi ko covek  Grin Grin Grin jer placati registraciju za te male motore se zaista ne isplati, sto kazu moji vranjanci, "kad je bal, nek je s muziku"
« Poslednja izmena: Februar 21, 2011, 11:25:44 am dekiVR » Sačuvana
motoklasik
Predsednik Unije
Predlagač
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1802



« Odgovor #6 poslato: Februar 21, 2011, 07:41:42 am »


Elem, siguran sam da bi se svi koji voze mašinice do 50 kubika složili sa varijantom kada bih napisao da bi naš zahtev bio da se bar prepolovi iznos svih dažbina (osim osiguranja).

Sa druge strane, pokušavam da sagledam i vašu situaciju nakon ovog mog pitanja. Grešim li ako kažem da je došlo kao kamen oko vrata?

Država nas više ne smatra za bicikliste (sa motorom) a vi?

Odgovoricu ti redom.

Prvo. Pa, i "nas" zahtev bi bio slican "vasem" samo je problem u tome sto Unija ne pise pisma Deda Mrazu, niti pravi spiskove lepih zelja, vec zahteve koje moze argumentovano da brani i u vladi i u medijima. Upravo je i proslogodisnji zahtev za smanjenje poreza usvojen upravo u delu gde su argumenti bili najjaci (pa je znacajno smanjen porez za motore preko 1100 ccm, preko 750 ccm i za sve starije og 20 godina).
Kada sam napisao da se nasi zahtevi odnose na sve kategorije motora, logicno je pretpostaviti da su tu u pitanju i motori do 50 ccm, jer ih zakon sada tako i tretira.

Drugo. Nasa situacija nakon tvog pitanja nije ni malo drugacija nego sto je bila i pre tvog pitanja. Kao kamen oko vrata ne dozivljavamo tvoje pitanje, vec velike i nerazumne nameta koji nas guse.

Trece. Drzava je promenula formalni odnos prema mopedima do 50 ccm, sto je automatski rezultiralo uvodjenjem obavezne registracije. Da budemo iskreni, bilo je nerealno i ocekivati da bilo koji ucesnik u saobracaju vozi tehnicki neispitano i neosigurano vozilo. Sad, sto su ukupne dazbine drasticno velike, od ove drzave se nista drugo nije moglo ni ocekivati.
Unija je, izmedju ostalog, zbog borbe protiv tog vida diskriminacije motociklista i osnovana. S obzirom da se i po zakonu i po dazbinama i dosadasnji "bicikli sa motorom" smatraju motociklima, nema nikakvog razloga da vas Unija dozivljava drugacije.


To bi bili odgovori, a sada savet.

Istovremeno kad i skuterima do 50 ccm uvedene su drasticno uvecane dazbine prilikom registracije za kombi vozila, ukupno oko 100.000 din. po vozilu, u proseku. I sta rade? Odmah su se organizovali, bune se, okupljaju, istakli su argumentovane zahteve, organizuju protesne voznje, blokiraju saobracaj itd. itd. I vec ima naznaka da ce zakon u njihovom slucaju biti izmenjen.
Znaci, kolege skuterasi, izvucite neke paralele sa ovim gore iznetim. Sada, kada vas je drzava "na ovaj nacin" ni krive ni duzne proglasila motociklistima, mozete se prikljuciti nasim nastojanjima za promene statusa koji imamo.

Sačuvana

UNIJA MOTOCIKLISTA SRBIJE
Dovla
Učesnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15


« Odgovor #7 poslato: Februar 21, 2011, 09:21:51 pm »

Vidi Dovla ti si potpuno anonimno dosaO na ovaj forum ...i da bi te neko iole ozbiljno uzimao u obzir morao bi da se predstavis u ponoj formi...ko si sta si adresa sve po redu.Ovako ....niko te nece ozbiljno uzimati.Ovde se ljudi uglavnom znaju licno i stoje iza onog sta kazu.Bar u ovoj temi.

Pit, nisam smatrao da je sve to potrebno zbog jednog pitanja a priznajem da u uslovima registracije nisam ni primetio da je to deo bontona na ovom forumu. Po inerciji, prilikom registracije kliknem na "slažem se" a da ne pročitam šta piše. Bože zdravlja, upoznaćemo se mi samo da vidimo da li će UMS zastupati i skuteraše po pitanju ostalih dažbina a ne samo poreza, jer koliko vidim, u tvojoj prethodnoj poruci tako nešto i govoriš.

"Treba im prezentovati tacnu cenu registracije u okruzenju,tj zemljama bivse Jugoslavije i istocnog bloka....siguran sam je kod nas visestruko skuplje.Cak i Bugarskoj clanici EU je visestruko jeftinije.
               Kad kazem registracija mislim na cifru koja se daje da se dobije tablica ,znaci svi troskovi,teh.pregled,osiguranje i komplet takse koje nam sleduju."

@Crven Ban

Nije sporna taksa a ni ostale pojedinosti koje pominješ. To je i nama bila preokupacija dok nije uvedena registracija sa ovolikim nametima. Sada, sve to je u drugom planu. Na žalost.
Ali hajde da dodam još jednu za razmišljanje. Obavezna vožnja po biciklističkim stazama koje su otete od trotoara gde se u zakonski okvir stavljaju vrlo rizične situacije. Takve staze imam u blokovima i znam da je i vožnja bicikla teška a kamo li skutera. Kazna je zato na nivou.

@dekiVR

Ne, ne bih da nema registracije ali smo nekako očekivali da će biti u rangu sa dosadašnjom. Naime, ja sam prošle godine kupio skuter i platio sve dažbine nešto preko 3000. Da nam je ostalo na tom nivou, mislim da kukanja ne bi ni bilo.
Takođe, potpuno si u pravu kada pominješ jači motor ali ... ako pogledamo ukupnu populaciju koja vozi skutere, sigurno je da će se jedan broj "prešaltati" na A kategoriju, jedan će vratiti samo na kola (vrlo verovatno upadam u ovu grupu), jedan deo će platiti šta treba i voziti ali i dobar deo će prestati da vozi, ili bar, neće voziti registrovano.

P.S. Mada, uvatio me rovac već. Bacam poglede na nešto jače. Sad
Pozdrav za Vranje. Wink

@motoklasik

1. Zar zaista ne postoji mogućnost za argumentovanu odbranu zahteva za smanjenje svih dažbina (osim osiguranja) kada su skuteri u pitanju? Koliko sam na brzinu video, imate članova i iz inostrastva pa mogu doneti informacije kako je to tamo za mopede. To poređenje bi bilo neki početak. Grešim li?

2. Pomislio sam na kamen zato što sada dolazi neko i traži da se zahtevi prošire. Nije baš zgodna situacija.

3. Ok, ide li onda pokušaj obaranja tih dažbina?

I vezano za savet, šta konkretno da radimo? Koji je sledeći korak? Da stavimo info na naše forume da se učlanimo u UMS, za početak?

Izvinjavam se što mi je poruka malo haotična ali citate ne mogu da vadim jer mi strahovito koči forum. Ako vam se ovo često dešava, menjajte host. Uniwebhosting je vrlo dobar i domaći je.

Pozdrav. Smiley

Sačuvana
Crven Ban
Član UMS
Predlagač
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 3160



« Odgovor #8 poslato: Februar 22, 2011, 09:39:01 am »

Pominjes registarciju za skutere koja ce ove godine kostati oko 6581.00 dinara + provizija banke ili poste za svaku uplatnicu + tehnički pregled. Od te cifre odbi sada koliko kosta nova saobracajna i nova registraciona tablica, za motore 3000 dinara, sto iznosi da je tvoja realna registracija bez ovih novih nameta koji pogadjaju sve vlasnike motornih vozila 3581dinar, a navodis da te je prosle godine kostalo 3000 dinara.
Inace provizija banke za svaku uplatu je oko 25 dinara, a tehnicki jos uvek u rangu proslogodisnjih cena. Inace svake godine se povecava registracija svih vozila za inflaciju u zemlji u kojoj zivimo, tako da to opet pogadja sve vlasnike motornih vozila.
O cemu se sad radi objasni mi. I ne mogu da razumem, vrlo je taksativno objasnjeno sta ce sve UMS uraditi po pitanju SVIH motorista, gde spadaju i skuteri od 50ccm, po cemu i dalje zakljucujes da cemo se samo boriti za taksu na luksuz.
Ovo sto pominjes oko uclanjenja u UMS koje niko nije pomenuo, i niko nikog nije terao da se uclani ako to ne zeli, vrlo je zlurudo sa tvoje strane.

Mozes slobodno da iznosis sve sto smatras da treba da se menja u ovoj drzavi, to nije sporno (ali ovde samo ono sto je vezano za motoriste i moto Svet), kao sto nije sporno ni zahtevi da se menjaju. Ali dozvolices ako se vec sa necim krenulo u proceduru, zar ne mislis da je malo neozbiljno menjati zahteve usred te procedure.
« Poslednja izmena: Februar 22, 2011, 11:42:08 am Crven Ban » Sačuvana

dekiVR
Član UMS
Realizator
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 280



« Odgovor #9 poslato: Februar 22, 2011, 10:44:03 am »

@Dovla

Da ne duzim mnogo, ako trazis nekog ko ce da zastupa i brani prava svih motociklista ( tu naravno mislim i na skuterase ) onda si na pravom mestu. Ja sam slucajno naleteo na ovaj forum i ovu organizaciju i odusevio se ljudima, organizacijom i konkretnim radom ove organizacije ( nadam se da cu uskoro da postanem i clan iste  Wink ). Mislim da su te ljudi ovde mozda malo pogresno shvatili ( kao i ja na pocetku ), ti si samo nepoverljiv, i to sa opravdanim razlogom. Ali za razliku od drugih moto organizacija koji se bave same sobom , UMS radi na poboljsanju uslova za SVE motocikliste, i to je jasno navedeno i u statutu i u samim zahtevima koji su predati vladi ( ako si u ovoj temi citao zahteve koji su upuceni ili se spremaju da budu upuceni vladi to si mogao i sam da vidis ), ali drzava nece tek tako da se odrekne dela svog haraca, svi moramo da podrzimo UMS u tim zahtevima. Za pocetak, uclanjenjem u UMS, vise clanova znaci i vecu "tezinu" zahteva koji se upucuju vladi. Vas "skuterasa" ima ogroman broj, kad bi vi stali iza zahteva ove organizacije i podrzali njen rad onda bi to bila sasvim druga prica, tako bi mnogo lakse dosli do boljitka za SVE nas. Ja sam odlucio da se uclanim u UMS i da tako konkretno pomognem njen rad, jer mislim da u ove ljude koji cine UMS mogu da imam poverenje, a vi kako hocete  Grin Grin Grin , pozzz
Sačuvana
motoklasik
Predsednik Unije
Predlagač
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 1802



« Odgovor #10 poslato: Februar 22, 2011, 11:09:31 am »


Ne znam zasto se stalno kuca na otvorena vrata? Ali hajde, da budem jos konkretniji:

Od ove godine bicikli sa pomocnim motorom se vode kao motocikli, sa motorom do 50 ccm.

U vezi zahteva za porez na upotrebu vozila:
U zahtevu su obuhvaceni i motocikli do 50 ccm, u delu gde se govori o motorima do 125 ccm, s obzirom da je informacija da prilikom placanja te dazbine spadaju u tu grupu.

U vezi zahteva za preispitivanje nacina obracuna visine osiguranja:
Morocikli do 50 ccm imaju svoju kategoriju za visinu premije, koja je takodje navedena i obuhvacena zahtevom.

U vezi predstojeceg zahteva za kvartalnu registraciju:
Zahtev ce se, bez ikakve sumnje odnositi na sve motocikle koji podlezu godisnjoj registraciji, pa ce i motocikli do 50 ccm biti njime obuhvaceni.

U vezi predstojecih zahteva po pitanju bezbednosti:
Takodje ce se odnositi na sve motocikle, u koje naravno spadaju i oni do 50 ccm.

U vezi ostalih dazbina:
Nema jakih argumenata da se trazi da posebno za skutere do 50 ccm (pa i ostale motore) tablice, saobracajna dozvola, nalepnica, taksa za obradu zahteva za registraciju budu jeftinije nego na primer za automobile. Da je skupo - skupo je. Ali tu nema diskriminacije nas u odnosu na ostale ucesnike u saobracaju. Argumenata osim konstatacije da je skupo, nema.
 
Mozemo da trazimo i da benzin za skutere do 50 ccm (i ostale motore) bude jeftiniji nego za ostala vozila. Jel skup? Jeste. Ali, rasplinuti se na zahteve da pojeftini sve sto nam se cini skupo, a pri tome u istoj meri se odnosi i na sve ostale u saobracaju - ne vodi nicemu. Takve zahteve ce morati da potpise neko drugi umesto mene i da ga overi pecatom nekog drugog udruzenja. Unija ce se koncentrisati na zahteve za promenu stanja u svim oblastima gde su motociklisti diskriminisani i gde ima argumenata kojima se zahtevi mogu braniti i u nadleznim institucijama i pred medijima. Iskustva u tome vec imamo.

Ako je neko ocekivao da mi sad motocikle podelimo na dve grupe, na one do 50 ccm i one preko 50 ccm, pa za jedne postavljamo posebne zahteve, razlicite od ostalih, moracu da ga razocaram.
Ni za jednu kategoriju motocikala se nece traziti nista vise ni manje nego za bilo koju drugu.



I vezano za savet, šta konkretno da radimo? Koji je sledeći korak? Da stavimo info na naše forume da se učlanimo u UMS, za početak?


Na ironicni deo teksta i pitanje da li je za pocetak potrebno na skuterske forume postavljati info za uclanjenje u Uniju, moj odgovor nece biti ironican.
Nije potrebno postavljati pomenuti info. Clanstvo u Uniji je stvar opredeljenja, odluke i zelje svakog motocikliste - pojedinacno.
Sačuvana

UNIJA MOTOCIKLISTA SRBIJE
Joksa
Član NO UMS
Predlagač
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 924


Bmw K1200S


« Odgovor #11 poslato: Februar 22, 2011, 11:51:18 am »

Hajde da budemo konstruktivni.

Dovla, uradi analizu u kom delu su vozaci skutera diskriminisani u odnosu na ostala motorna vozila. Uporedi sa resenjima u EU(predlazem, vrlo oprezno Wink) Istu posalji na mail Unije ili je postavi ovde.

Vrlo rado cemo odraditi zahtev i stati iza istog. Sve sto je potrebno je da postoje argumenti, a samim tim i izgledi za konacni rezultat u smislu smanjenja bilo koje dazbine. Dakle, potpuno je nebitno clanstvo u UMS.

Dakle, vrlo je jednostavno. Analiza...poredjenja...argumenti.
I na kraju, moram da naglasim. Ovde ti niko nece prodavati lepu pricu. Lista lepih zelja je na drugom mestu. Mogu ti poslati link na pp. Wink
Sačuvana

PIT
Bivši član
Predlagač
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 406


« Odgovor #12 poslato: Februar 22, 2011, 12:28:55 pm »



     E ljudi da se ne zezamo vise Deki je rekao u cemu je problem od 6800 d 3800 su za novu saobracajnu i tablicu ....znaci sama regitracija je oko 3000 i sta je tu problem i gde je .
     
Sačuvana

TDM 900
Сплинтер
Član UMS
Predlagač
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 2145


« Odgovor #13 poslato: Februar 22, 2011, 01:14:36 pm »

Prepostavljam da je 3000din problem za neke u ova vremena besparice.
Sačuvana

Кад моћ љубави надвлада љубав за моћ, свет ће спознати мир!
velimlje
Urednik foruma
Predlagač
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 657



« Odgovor #14 poslato: Februar 22, 2011, 01:26:40 pm »

Da se ne mesam preterano , Splinter dobro kaze , 3000 dinara predstavlja nekima problem u ovim vremenima

Sramota je sto je tako i mi , ovde na motoristickom forumu slabo mozemo da menjamo drzavu i stanje u kome se ona nalazi , ali ova recenica Dovle ipak treba da se citira


Da ne pominjem one stare Tomose koji se još voze. Njima će jedna, eventualno dve registracije, prevazići vrednost "vozila".


Nazalost , tim motorima i nije mesto na putu , jer bezbednost trpi ... A sto taj motorista nema sredstva za nesto bolje od tog Tomosa , zalosno ...

Nedavno sam bio kod nas i podsetio se tih ''stalnih'' registracija , toga nigde nema

Dali treba da se registruju ? Absolutno

Jel moglo jeftinije , s obzirom na situaciju ? Moglo je , ali u nasoj drzavi mnogo toga jos nije tamo gde treba da bude ...

Sačuvana


You can find people who've had problems with anything they've bought , bikes or washing machines , but little gets so much forum coverage as something so radically different as the BMW.
Dovla
Učesnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15


« Odgovor #15 poslato: Februar 22, 2011, 04:23:27 pm »

Pominjes registarciju za skutere koja ce ove godine kostati oko 6581.00 dinara + provizija banke ili poste za svaku uplatnicu + tehnički pregled. Od te cifre odbi sada koliko kosta nova saobracajna i nova registraciona tablica, za motore 3000 dinara, sto iznosi da je tvoja realna registracija bez ovih novih nameta koji pogadjaju sve vlasnike motornih vozila 3581dinar, a navodis da te je prosle godine kostalo 3000 dinara.


www.registracija-vozila.rs

Registracija bez troškova za tablicu i saobraćajnu: Ukupni troskovi Vase polise osiguranja i taksi su: 4176.00 dinara + tehnički za koji je najavljena suma od 2.360 = 6536

Sa tablicama i saobraćajnom: 6581 + tehnički 2.360 = 8941. Takse nisam ni računao.

I ne mogu da razumem, vrlo je taksativno objasnjeno sta ce sve UMS uraditi po pitanju SVIH motorista, gde spadaju i skuteri od 50ccm, po cemu i dalje zakljucujes da cemo se samo boriti za taksu na luksuz.
Ovo sto pominjes oko uclanjenja u UMS koje niko nije pomenuo, i niko nikog nije terao da se uclani ako to ne zeli, vrlo je zlurudo sa tvoje strane.


Takav sam zaključak izveo iz ove rečenice:

Nas zahtev glasi da se za sve kategorije motora prepolovi iznos poreza na upotrebu vozila.


Oko učlanjenja sam JA pitao jer me zanimalo šta je dalje potrebno raditi i bez ikakve zluradosti ili ironije! Pobogu ljudi!
Sačuvana
Dovla
Učesnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15


« Odgovor #16 poslato: Februar 22, 2011, 04:28:57 pm »

@Dovla

ti si samo nepoverljiv, i to sa opravdanim razlogom. Ali za razliku od drugih moto organizacija koji se bave same sobom , UMS radi na poboljsanju uslova za SVE motocikliste, i to je jasno navedeno i u statutu i u samim zahtevima koji su predati vladi ( ako si u ovoj temi citao zahteve koji su upuceni ili se spremaju da budu upuceni vladi to si mogao i sam da vidis ), ali drzava nece tek tako da se odrekne dela svog haraca, svi moramo da podrzimo UMS u tim zahtevima. Za pocetak, uclanjenjem u UMS, vise clanova znaci i vecu "tezinu" zahteva koji se upucuju vladi. Vas "skuterasa" ima ogroman broj, kad bi vi stali iza zahteva ove organizacije i podrzali njen rad onda bi to bila sasvim druga prica, tako bi mnogo lakse dosli do boljitka za SVE nas. Ja sam odlucio da se uclanim u UMS i da tako konkretno pomognem njen rad, jer mislim da u ove ljude koji cine UMS mogu da imam poverenje, a vi kako hocete  Grin Grin Grin , pozzz

Ne nepoverljiv već samo pokušavam da nađem način da se stavi akcenat i na ove dažbine. Ima nas mnogo ali od organizacije, tu je samo par foruma, što se uopšte ne može nazvati organizacijom.
Sačuvana
Dovla
Učesnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15


« Odgovor #17 poslato: Februar 22, 2011, 04:31:01 pm »

Hajde da budemo konstruktivni.
Dovla, uradi analizu u kom delu su vozaci skutera diskriminisani u odnosu na ostala motorna vozila. Uporedi sa resenjima u EU(predlazem, vrlo oprezno Wink) Istu posalji na mail Unije ili je postavi ovde.

Da budem iskren, nadao sam nekoj analizi sa vaše strane pošto sam video da vas ima i od preko grane. Mislim da sam to i pomenuo.

Pa ako analiza kaže da smo dobro prošli, onda ok.
Sačuvana
Dovla
Učesnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15


« Odgovor #18 poslato: Februar 22, 2011, 04:35:03 pm »

Nazalost , tim motorima i nije mesto na putu , jer bezbednost trpi ... A sto taj motorista nema sredstva za nesto bolje od tog Tomosa , zalosno ...

U statistici uzroka saobraćajnih nesreća u Srbiji, posebna stavka Tehnička neispravnost vozila, ne postoji jer je procenat vrlo mali te taj uzrok ide u kategoriju "Ostalo".
Sačuvana
dekiVR
Član UMS
Realizator
*****
Van mreže Van mreže

Pol: Muškarac
Poruke: 280



« Odgovor #19 poslato: Februar 22, 2011, 04:39:35 pm »

Mozda ne bi trebalo da se mesam u razgovor, ali kako ja razumem Dovlu, covek pita za savet, sta skuterasi da rade ? Da li bi pomoglo da na svojim forumima pozovu clanove da se uclane u UMS, da tako pomognu i sebi i drugim motociklistima. Ja mislim da je pitanje na mestu i da bi za Uniju bilo korisno da joj se clanstvo sto vise poveca
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 4   Idi gore
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

UMS na FaceBook Mass Company

Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Ispravan XHTML 1.0! Ispravan CSS!